Azon személyek akik 2016. december 31-éig nem kapták kézhez az Erzsébet-utalványt tartalmazó postai küldeményt, és postai értesítést sem találtak a lakcímükön arról, hogy hol vehetik át az utalványt, valamint postai utánküldési szolgáltatást sem kértek, az alábbi elérhetőségeken érdeklődhetnek:
- kormányzati ügyfélvonal: 1818
- kormányzati ügyfélvonal külföldről: +36 (1) 550-1858
- Nyugdíjfolyósító Igazgatóság: 06-80-204-884, 06-1-270-8999, e-mail: NWfkQe22cbnl1ZmlnQG9ueWYuaHU=
- Magyar Posta Zrt.: (1) 767-8282, e-mail: SpzJhoZqHSAWBkFfhD8jZZZkkZidWd5ZmVsc3pvbGdhbGF0QHBvc3RhLmh1
Ezek közül elsősorban a kormányzati ügyfélvonalon történő érdeklődést javasoljuk, tekintettel arra, hogy az 0-24 órában elérhető.
Tájékoztatom az érintettekkel, hogy mind az Erzsébet-utalványok tekintetében, mind egyéb nyugdíjügyben telefonon vagy e-mail-megkeresésre kizárólag általános tájékoztatás adható, tekintettel arra, hogy az ügyfél nem azonosítható.
Sem címváltozás, sem egyéb adatváltozás-bejelentés nem fogadható el elektronikus levélben történt bejelentés alapján.
Ezt ügyfélkapun keresztül, vagy saját kezű aláírással ellátott levélben, vagy személyesen tudja megtenni az ügyfél. Ez azt jelenti ha ügyfélkapus regisztráció nincsen akkor postai levélben kell jelezni, hogy nem kapták meg az utalványt hivatkozva benne a folyósítási törzsszámra is. Posta cím: Nyugdíjfolyósító Igazgatóság - 1820 Budapest. Személyen a Budapest, Váci út 73. alatt, illetve a kormányhivatalok nyugdíjbiztosítási igazgatási szervnél lehet a kérelmet előterjeszteni.
2017. január 12.
Dr. Veres Gábor
irodavezető